REGULAMIN SKLEPU ON-LINE

Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób Sprzedaży prowadzonej przez DECORYOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Regułach, za pośrednictwem sklepu internetowego www.decor-you.pl (zwanego dalej: „Sklepem”)

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.decor-you.pl oraz sprzedaż w nim towarów drogą elektroniczną, prowadzone są przez firmę DECORYOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w Regułach, al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły, NIP: 5342693569, KRS: 0001167969), z siedzibą: al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły, dalej zwaną „Sprzedającym”.
  2. Adresem elektronicznym sklepu internetowego Sprzedającego jest www.decor-you.pl
  3. Adres mailowy Sprzedającego to biuro@decor-you.pl
  4. Obsługa sklepu internetowego dostępna jest dla Klientów wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: 9:00 – 17:00.
  5. Sprzedaż towarów drogą elektroniczną odbywa się w oparciu i zgodnie z:
  • ustawą z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 póź. zm.);
  • ustawą z dn. 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz. 2759 z póź. zm.);
  • ustawą z dn. 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z póź. zm.);
  • Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
  • niniejszym Regulaminem, który wydany został w trybie art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  1. Regulamin określa:
    – rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
    – zasady korzystania ze sklepu internetowego Sprzedającego;
    – warunki i tryb zawierania umów Sprzedaży drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedającym a Klientem;
    – zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta Klienta w ramach sklepu internetowego
    – ceny i warunki płatności kupowanego Towaru;
    – warunki oraz sposób i termin dostawy zakupionego Towaru;
    – warunki i tryb rozwiązywania/odstępowania od Umowy Sprzedaży przez Klienta;
    – warunki i tryb rozwiązywania Umowy Sprzedaży przez Sprzedającego;
    – tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego Towarów;
    – tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego świadczenia usług drogą elektroniczną;
    – wymagania techniczne, pod stronie Klienta, niezbędne dla realizacji tych usług oraz zawiera politykę prywatności i bezpieczeństwo danych Klienta;
    prawo rządzące Umową Sprzedaży oraz właściwość miejscową sądu rozpatrującego ew. spór pomiędzy Sprzedającym a Klientem.
  2. Klient może uzyskać treść niniejszego Regulaminu w każdym czasie przy wykorzystaniu odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.decor-you.pl
  3. Klient dokonuje akceptacji Regulaminu w sposób wskazany w rozdziale IV pt. „Warunki i tryb zawierania Umów Sprzedaży”.

II. DEFINICJE

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    – Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedającego, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w Umowie Sprzedaży.
    – Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedający w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: firmę kurierską;
    – Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa Sprzedaży.
    Kupujący to osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała rejestracji swojego zamówienia i dokonała określonej w cenniku opłaty, wyraziła zgodę w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity – Dz. U. z 2002 r., numer 101, pozycja 926 z późniejszymi zmianami) na przetwarzanie jej danych osobowych zawartych w formularzu zamówieniowym w celach korzystania z usług Sklepu oraz ewentualnie dla celów marketingowych związanych z jego funkcjonowaniem.
    – Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedającego, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.
    – Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą w Sklepie czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    – Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu.
    – Sklep Internetowy (zwany dalej „Sklepem”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.decor-you.pl za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
    – Towar – produkty prezentowane na stronie internetowej Sklepu.
    – Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    – Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone Sprzedającemu w celu zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę danego Towaru.
    – Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Towaru(ów) na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu w wyniku oświadczenia Sprzedającego o przyjęciu do realizacji Zamówienia Klienta (oraz pod warunkiem, w przypadku wyboru płatności Blue Media, że zamówienie zostanie opłacone).

III. REJESTRACJA

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
  2. Rejestracja Klienta w Sklepie nie jest obowiązkowa. Klient może złożyć Zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
  3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedającego na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedającego poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  5. Rejestracja umożliwia logowanie Klienta do Sklepu na stronie www.decor-you.pl
  6. Warunkiem rejestracji jest zaakceptowanie przez Klienta postanowień Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
  7. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedającym Umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedającemu stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  8. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedającego. Z tą chwilą zawarta zostaje Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

IV. WARUNKI I TRYB ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

  1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.decor-you.pl, podejmując kolejne czynności w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na tejże stronie, w tym podanie danych wskazanych tamże jako obowiązkowych.
  2. W celu złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na stronach internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. Klient dokonuje wyboru zamawianych Towarów poprzez ich dodanie do koszyka.
  4. Po wypełnieniu przez Klienta wszystkich pól w żądane dane, wyświetlone zostanie podsumowanie składanego Zamówienia zawierające opis wybranych Towarów, ich łączną cenę oraz wszystkie inne koszty związanych z jego realizacją.
  5. Do momentu naciśnięcia pola potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych także w zakresie wyboru Towaru postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami.
  6. Przed wysłaniem Zamówienia (poprzez naciśnięcie pola potwierdzającego jego złożenie) Klient potwierdza także, że akceptuje treść Regulaminu.
  7. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty Sprzedającego w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.
  8. Zamówienie Klienta traktowane jest (o ile jest zgodne z Regulaminem) jako oferta zakupu Towarów.
  9. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o rezygnacji z zawarcia Umowy Sprzedaży zanim Sprzedający przyjął jego ofertę (czyli albo jeśli nie ma płatności lub zamówienie jeszcze nie zostało przekazane do realizacji), oferta przestaje wiązać Konsumenta. Oświadczenie powinno zostać przesłane drogą mailową.
  10. Klient może składać zamówienia w Sklepie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  11. Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem wysłania oświadczenia przez Sprzedającego z jego systemu informatycznego na wskazany przez Klienta jego adres internetowy potwierdzającego przyjęcie Zamówienia do realizacji (z zastrzeżeniem, że w przypadku wyboru płatności ePrzelewy dla zawarcia Umowy Sprzedaży konieczne jest, aby zamówienie zostało opłacone), które to oświadczenie Sprzedający wysyła najpóźniej w następnym dniu roboczym po wpływie Zamówienia.
  12. Sprzedający może wprowadzić limit ilości sztuk zakupu Towaru. Może też wprowadzić limit wartości nabycia Towaru w przypadku wskazania przez Klienta płatności w trybie „za pobraniem”.
  13. Sprzedający może odmówić Klientowi zawarcia Umowy Sprzedaży, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub wszystkich Towarów, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
  • podał w trakcie rejestracji w Sklepie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd Sprzedającego;
  • naruszył dobra osobiste osób trzecich, w szczególności dobra osobiste innych Klientów;
  • nie ma ukończonych 18 lat;
  • dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedającego jako zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedającego.
  1. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    – korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w tym poprzez korzystanie ze wskazanych urządzeń i oprogramowania;
    – korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z: przepisami obowiązującymi w Polsce, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

V. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI KUPOWANEGO TOWARU

  1. Zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty, zapłata obejmuje cenę towaru oraz koszty dostawy.
  2. Cena towaru wynika z oferty Sklepu oraz treści zamówienia złożonego przez Kupującego zgodnie z obowiązującym w Sklepie cennikiem.
  3. Kupujący ma możliwość zapłaty za zakupiony towar za pośrednictwem
    – przelewu – przedpłata,
    – karty płatniczej – operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. ,
    – ePrzelewu
    – za pobraniem.
  4. Dokonując przelewu bezwzględnie należy w tytule przelewu podać nadany w potwierdzeniu numer zamówienia. Jest to warunek niezbędny dla realizacji zamówienia. W przypadku, gdy nie zostanie spełniony, Sprzedający podejmie próbę uzyskania tego numeru od Kupującego. W przypadku niemożności zidentyfikowania wpłaty, jej kwota zostanie zwrócona na rachunek Kupującego w terminie do 7 (siedmiu) dni, a dotyczące jej zamówienie zostanie uznane za nieważne i anulowane.
  5. Numer rachunku bankowego, na który można dokonywać wpłat w polskiej walucie PLN: 32 1020 1055 0000 9302 0677 7991  – prowadzony przez PKO Bank Polski S.A.
  6. Cena towaru zawiera w sobie wszelkie opłaty związane z wprowadzeniem towaru, co oznacza, iż oferowana cena jest ceną brutto towaru wyrażoną w PLN (koszty dostawy wyszczególnione zostały w zakładce  – Dostawa).
  7. Paragon jest standardowym dokumentem potwierdzającym zakup.
  8. Faktura VAT wystawiana jest dla firmy oraz osoby prywatnej na życzenie Kupującego.
  9. Sprzedający przestaje być związany zamówieniem Kupującego, złożonym w systemie przedpłaty w przypadku, gdy w terminie 14 dni od dnia wysłania e-mail potwierdzającego zamówienie na wskazany rachunek nie wpłynie zapłata (płatność przelewem lub kartą).
  10.  Oferty promocyjne nie łączą się ze sobą

VI. WARUNKI ORAZ SPOSÓB I TERMINY DOSTAWY ZAKUPIONEGO TOWARU

  1. W przypadku zamówień opłaconych przelewem, kartą płatniczą lub w systemie ePrzelewy Sprzedający przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty za zamówienie, w przypadku zapłaty za pobraniem – niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia.
  2. Kupujący nie ma możliwości modyfikacji parametrów zamówienia po jego uprzedniej akceptacji.
  3. Dostawa zostanie zrealizowana poprzez firmę kurierską bądź inną firmę przewozową wskazaną przez Sprzedającego. Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania płatności.
  4. Czas realizacji zamówienia nie przekracza 35 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku czasowej lub trwałej niedostępności towaru Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.  Jeżeli zamówienie składa się z Produktów o różnym terminie realizacji to zamówienie jest wysyłane do Kupującego zgodnie z najdłuższym terminem występującym w zamówieniu. Po uprzednim ustaleniu ze Sprzedającym, istnieje możliwość częściowej realizacji zamówienia poszczególnych produktów.
  5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w produkcji bądź w transporcie wynikające z przyczyn losowych, niezależnych od niego.
  6. Zakupiony towar zostanie wysłany na adres podany przez Kupującego w formularzu zamówienia.
  7. Zamówione Produkty zostaną dostarczone do Kupującego transportem firmy przewozowej lub przesyłką kurierską.
  8. Produkty dostarczane przesyłką kurierską są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach odpowiednich dla działania poszczególnej firmy kurierskiej. W celu ustalenia szczegółów dostawy kurier może skontaktować się z Kupującym drogą telefoniczną (także SMS). Nie gwarantujemy dostarczenia towaru przez kuriera na godzinę określoną przez Kupującego w zamówieniu.
  9. Wszystkie przesyłki kurier bądź inny przewoźnik jest zobowiązany wyładować z samochodu. W cenę transportu nie jest wliczona usługa wniesienia mebla.   
  10. W przypadku braku możliwości odbioru przesyłki w wyznaczonym terminie, Sprzedający może naliczyć dodatkowe koszty związane z powtórną wysyłką bądź magazynowaniem zamówionego produktu.
  11. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia powstałych w wyniku transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Działem Obsługi w celu wyjaśnienia sprawy. Spisany protokół szkody jest podstawą do dalszej drogi reklamacyjnej. 

VII. WARUNKI I TRYB ROZWIĄZYWANIA/ODSTĘPOWANIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ KLIENTA

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z zastrzeżeniem poniższych postanowień).
  2. Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient, domownik Klienta lub wskazana przez niego osoba trzecia, odebrała przesyłkę z Towarem od Dostawcy.
  3. Dla zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał przedmiotowe oświadczenie przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 2 powyżej.
  4. Klient aby skutecznie odstąpić od Umowy Sprzedaży musi złożyć Sprzedającemu pisemne jednoznaczne oświadczenie o tym odstąpieniu, które należy wysłać pocztą na adres  Decor&You, Al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły lub przesłać oświadczenie pocztą elektroniczną na adres: biuro@decor-you.pl. Oświadczenie Klienta musi zawierać informacje wskazane w formularzu odstąpienia od Umowy Sprzedaży, którego ustawowy wzór stanowi załącznik do Regulaminu oraz jest dostępny na stronie Sklepu pod linkiem: www.decor-you.pl/zwroty
  5. Klient może (ale nie ma takiego obowiązku) wykorzystać do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, formularz o którym mowa powyżej.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  7. W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedający niezwłocznie wyśle Klientowi, pocztą elektroniczną, potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia.
  8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedający zwraca Klientowi całą otrzymaną należność oraz koszty dostarczenia Towaru do Klienta w wysokości najtańszego zwykłego sposobu wysyłki oferowanego przez Sprzedającego. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru.
  9. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający otrzymał od Klienta oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (z zastrzeżeniem postanowienia pkt. 12 poniżej).
  10. Zwrot należności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaką zastosował Klient płacąc za kupiony Towar, chyba że Strony uzgodnią inne rozwiązanie.
  11. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu Towar w stanie nienaruszonym, nie noszącym znamion użytkowania oraz na swój koszt niezwłocznie na swój koszt niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, za pośrednictwem poczty lub innego uzgodnionego przewoźnika. Zwracany Towar należy przesłać na adres magazynowy firmy: Decor&You, Al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły.
  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem należności Klientowi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  13. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

7. Szczegółowa procedura reklamacyjna

W celu złożenia reklamacji dotyczącej wadliwego, uszkodzonego lub niezgodnego z umową Towaru, Klient powinien:

a) Wypełnić formularz reklamacyjny, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Formularz dostępny jest również online pod adresem: www.decor-you.pl/reklamacje

b) W formularzu należy podać co najmniej:

  • numer zamówienia,

  • dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail),

  • nazwę reklamowanego produktu,

  • dokładny opis problemu/wady,

  • preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot środków),

  • załączyć zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli to możliwe),

  • załączyć kopię dowodu zakupu (np. paragon lub faktura).

c) Formularz reklamacyjny można przesłać:

  • drogą elektroniczną na adres: biuro@decor-you.pl, lub

  • umieścić w przesyłce zwrotnej z reklamowanym towarem.

d) W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru lub jego naprawie (po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym), Klient zobowiązany jest:

  • umieścić produkt i formularz reklamacyjny w kartonie,

  • odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę,

  • odesłać ją na koszt Sprzedającego na wskazany adres magazynowy:


    Decor&You
    al. Jerozolimskie 300
    05-816 Reguły
    tel. +48 507 300 660


e) Sprzedający poinformuje Klienta o decyzji reklamacyjnej w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający pokrywa koszt ponownej wysyłki towaru do Klienta lub dokonuje uzgodnionego zwrotu środków.

 

VIII. USŁUGI NIEODPŁATNE ŚWIADCZONE PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO

  1. Sprzedający świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne w zakresie:
            – Formularza kontaktowego;
              – wysyłania Newsletter’a;
              – prowadzenia Konta Klienta;
              – publikowania opinii Klienta.
              Powyższe usługi świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Sprzedający zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
  3. Usługa „Formularz kontaktowy” polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedającego.
  4. Rezygnacja z usługi „Formularz kontaktowy”, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedającego.
  5. Z usługi wysyłania Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz subskrypcyjny udostępniony przez Sprzedającego na stronie internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w przesłanym formularzu potwierdzenie przez Sprzedającego. Z tą chwilą zawarta zostaje Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
  6. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedającego, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedającego. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedającego do wszystkich Klientów, którzy dokonali jego subskrypcji.
  7. Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść Newsletter’a oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z tej usługi.
  8. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez rezygnację z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.
  9. Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach strony internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
  10. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedającemu, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedającego, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
  11. Usługa publikacji opinii Klienta polega na umożliwieniu przez Sprzedającego, Klientom posiadającym Konto Klienta umieszczania na Stronie Internetowej Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności Towarów. Sprzedający nie ma obowiązku publikowania na stronie internetowej Sklepu opinii Klienta.
  12. Rezygnacja z usługi publikacji opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu.
  13. Sprzedający jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i nieodpłatnych usług, w przypadku:
  1. działania przez Klienta na szkodę Sprzedającemu lub innych Klientów, 
  2. naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, 
  3. gdy to zablokowanie jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności w przypadku przełamywania przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi podobnymi działaniami hakerskimi. 

Zablokowanie dostępu trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedający zawiadamia Klienta o tym zablokowaniu drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

IX.WARUNKI I TRYB ROZWIĄZYWANIA UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO

  1. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności w systemie ePrzelewy – Sprzedający może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeśli należność nie wpłynie na jego konto w ciągu 7 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. Oświadczenie Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży wysyłane jest Klientowi pocztą elektroniczną.

X. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO TOWARÓW

  1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta (będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksy Cywilnego) z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony  przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad;
  2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad. Sprzedający jest      obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad w rozsądnym          czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  1. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty wymiany ponosi Sprzedający.
  2. Sprzedający wyłącza rękojmię wobec Klientów niebędących Konsumentami w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo
  3. Reklamacje należy kierować na następujący adres biuro@decor-you.pl Sprzedający rozpatrzy je w ciągu 14 dni.
  4. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedający.

XI. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sprzedający zapewnia, że podejmie działania, aby Sklep działał poprawnie biorąc pod uwagę aktualny stan wiedzy technicznej i wykorzystywanego sprzętu oraz oprogramowania, usuwając wszelkie ew. nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient może zgłosić Sprzedającemu reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego, w szczególności nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu. Klienci mogą zgłaszać reklamacje pisemnie na adres  Sprzedającego Decor& You, al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły
  3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej takiej reklamacji w terminie 14 dni lub innym terminie, o którym poinformuje Klienta. Sprzedający usunie wskazane nieprawidłowości w najkrótszym technicznie możliwym terminie.

XII. WYMAGANIA TECHNICZNE SPRZĘTU UŻYTKOWANEGO PRZEZ KLIENTA

  1. Aby dokonać zakupu w Sklepie, Klient powinien mieć dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
  2. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktualna wersja przeglądarki internetowej.
  3. Urządzenia muszą spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.

XIII.DODATKOWE INFORMACJE HANDLOWE

  1. Sprzedający na swoich stronach internetowych informować będzie Klientów o aktualnych działaniach promocyjnych, w tym obniżkach cen lub innych korzyści związanych z promowanym Towarem, określając czas ich trwania oraz warunki niezbędnych do skorzystania z tej promocji.

XIV.DODATKOWY (USTAWOWY) ZAKAZ OBOWIĄZUJĄCY KUPUJĄCEGO

  1. Klient zobowiązany jest przestrzegać ustawowego zakazu umieszczenia w systemie teleinformatycznym Sprzedającego treści o charakterze bezprawnym, w tym zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

XVI. OCHRONA PRAW AUTORSKICH

  1. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu należą do Sprzedającego lub podmiotów z nim współpracujących.
  2. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.decor-you.pl są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie.
  3. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego www.decor-you.pl w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.
  4. Zabrania się również zewnętrznym podmiotom pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego www.decor-you.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.
  5. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.Sprzedający stosuje mechanizm plików “cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedającemu na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików “cookies” ma na celu poprawne działanie strony internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedający wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej Sklepu.

XVII. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

  1. Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej lub za pośrednictwem platformy ODR UE. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie UOKiK www.uokik.gov.pl.
  2. Sprzedający i Klient  mogą również skorzystać z mediacji prowadzonej przez Martę Matuszewską, radcę prawnego jako Mediatora (https://dottsl.com/mediacje-w-tsl/), wówczas koszty ponosi kierujący spór do mediacji.
  3. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych na podstawie niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego. Z tymże, konsument ma prawo wyboru sądu. Może pozwać Sprzedającego przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania konsumenta lub sąd właściwy dla siedziby przedsiębiorcy, lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. 

XVIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedającego.
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedający ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy wskazane w pkt. I tegoż Regulaminu.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedającego do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie dotychczasowego Regulaminu (który obowiązywał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży). Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jego opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.

Załącznik

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Adresat: DECORYOU SP. Z O.O., al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły, e-mail: biuro@decor-you.pl

Ja ____________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

Data zawarcia umowy i data odbioru dostawy______________________________________ 

Imię i nazwisko konsumenta ______________________________________________________ 

Adres konsumenta________________________________________________________________

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

___________________________________________________________________________________ 

Data ______________________________________________________________________________